CATEGORIEËN

Zakelijk

Op rekening account aanvragen

 
Ben je een zakelijke klant en wil je graag achteraf betalen? Dan bieden wij jou meerdere mogelijkheden. Zo kun je bij ons onder andere achteraf betalen, snel en gemakkelijk betalen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Daarnaast bieden wij onze zakelijke klanten een aantal extra voordelen waaronder:

  • Één vaste contactpersoon waarbij je terecht kunt met al je vragen over producten en bestellingen;
  • Op maat gemaakte offertes met daarop de meest voordelige prijzen en de snelst mogelijke levertijden;
  • Achteraf betalen, je ontvangt per e-mail een factuur waarna je kunt betalen zodra de bestelling binnen is;
  • Altijd een factuur met daarop je bedrijfsnaam en eventueel een referentienummer voor de bestelling;
  • De mogelijkheid om bestellingen whitelabel te versturen naar een eindklant;
  • Een apart e-mailadres voor digitale facturatie;
  • Prijsafspraken voor regelmatige afnames.

Offerte aanvragen

Via ons offerte formulier kun je snel en gemakkelijk een offerte-aanvraag plaatsen. Weet jij al wat je nodig hebt? Dan kun je aantallen en artikelnummers vermelden. Twijfel je nog of heb je advies nodig? Probeer dan de situatie zo duidelijk mogelijk te schetsen, zodat onze verkoopspecialisten met jou mee kunnen denken en de beste kabel kunnen adviseren. We reageren binnen een halve werkdag per e-mail of bellen je terug als je dat liever hebt.

Een bestelling plaatsen

Je kunt op meerdere manieren een zakelijke bestelling bij ons plaatsen. Zo kun je via jouw eigen account inloggen op onze website en ‘Bedrijf’ aanvinken bij het afrekenen. Op dat moment krijg je toegang tot alle extra velden waar je ons meer informatie kunt geven zoals bijvoorbeeld een referentienummer. Het is ook mogelijk om telefonisch of per e-mail te bestellen aan de hand van een inkooporder. Deze kun je mailen naar [email protected]. Vermeld op inkooporders te allen tijde onze artikelnummers zodat we een snelle orderverwerking kunnen garanderen.

Op rekening betalen

Als je bij ons een bestelling plaatst, ontvang je altijd een BTW-factuur met daarop jouw (bedrijfs-)gegevens. Ook als je gewoon vooraf betaalt via bijvoorbeeld iDEAL. Wil je echter als je bedrijf of (semi-)overheidsorganisatie op rekening betalen? Voer hiervoor de volgende 2 stappen uit:

  1. Maak een account aan via deze link;
  2. Dien je aanvraag om op rekening te betalen in via dit formulier.
  3. Ons sales team reageert binnen 12 uur op je aanvraag.

Een collega van onze zakelijk afdeling neemt je aanvraag om 'op rekening te betalen' in behandeling en stuurt je een mail zodra dit is goedgekeurd.

Bevindt jouw bedrijf of organisatie zich in het buitenland?

Het is ook mogelijk voor onze klanten buiten Nederland om zakelijk te bestellen. Om in aanmerking te komen voor intracommunautaire levering hoef je alleen je BTW nummer in te vullen tijdens het afrekenen. Ons systeem zorgt er meteen voor dat alle producten exclusief BTW afgerekend kunnen worden. Daarnaast wordt het BTW nummer meteen vermeld wordt op de factuur. De factuur ontvang je automatisch per mail. Het is niet mogelijk om na het bestellen een BTW nummer toe te voegen.

Contact opnemen

Wanneer je een vraag hebt kun je altijd contact met ons opnemen. Je kunt mailen naar [email protected] of bellen naar +31 (0)85 - 273 73 03 en in het menu optie 3 kiezen. Een van onze verkoopspecialisten helpt je dan zo snel mogelijk verder.