CATEGORIEËN

Veel gestelde vragen

Betalen
Kan ik bij jullie ook achteraf betalen ?
Ja het is bij ons mogelijk om te betalen nadat je je bestelling hebt ontvangen, kies tijdens het afrekenen voor de betaalmethode ‘AfterPay’. Als je hier meer over wil lezen, bekijk dan onze betaalmethoden pagina. Zakelijke klanten vinden hier meer informatie over achteraf betalen.
Bestellen
Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
Als je wil weten of wij een artikel voorradig hebben kun je letten op het groene vinkje met de tekst ‘Op voorraad’. Dit betekent dat wij het artikel op voorraad hebben in ons lokale magazijn en je bestelling dezelfde werkdag verzonden wordt of klaar ligt om af te halen. Het kan ook zijn dat een product voorradig is in een extern magazijn, er staat in dat geval bij het product ‘Leveringstijd ca. 2-4 werkdagen’. Wanneer je een bestelling plaatst gaan wij in dat geval meteen aan de slag om het product zo snel mogelijk bij je te krijgen. Let in het winkelmandje goed op of wij het volledige aantal dat je wil bestellen lokaal voorradig hebben, wij verzenden je bestelling normaal gesproken wanneer deze compleet verzonden kan worden.
Kan ik ook bestellen zonder een account te maken ?
Natuurlijk is het mogelijk om bij ons te bestellen zonder een account aan te maken, je kunt in dat geval de optie ‘Geen klant account aanmaken’ aanvinken.
Is mijn bestelling gelukt, ik heb geen bevestiging ontvangen?
Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je van ons altijd een orderbevestiging per e-mail. Zodra jouw bestelling verzonden en onderweg is ontvang je nog een aparte e-mail. Heb je deze e-mails niet ontvangen? Dit kan meerdere redenen hebben, wanneer je jouw e-mailadres bijvoorbeeld verkeerd ingevuld hebt wordt dit niet herkend door ons systeem. Het kan ook zijn dat ons e-mailbericht in de SPAM of ongewenst map terecht is gekomen. Check deze dus altijd eerst. Heb je een uur na het bestellen nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik heb geen traceercode ontvangen, is mijn bestelling verzonden?
Zodra we jouw bestelling verstuurd hebben, krijg je van ons een e-mailbericht. Je kunt ervan uitgaan dat wij jouw bestelling zo efficiënt mogelijk versturen, het kan zijn dat wij ervoor kiezen om jouw bestelling via briefpost te versturen. Je pakketje krijgt dan geen traceercode maar je hoeft dan niet thuis te blijven om je bestelling te ontvangen. Het pakketje past dan namelijk gewoon door de brievenbus en wordt net als pakketjes de volgende dag afgeleverd.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Ons orderverwerkingssysteem verwerkt jouw bestelling razendsnel, het is in de meeste gevallen mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren indien deze nog niet verzonden is. We vragen je daarom altijd eerst zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice zodat wij kunnen controleren of de bestelling wel of niet verzonden is. Wanneer dit nog niet het geval is kijken we samen welke kabel je graag toe wil voegen aan je bestelling of annuleren we de bestelling ter plekke. Indien je bestelling al onderweg is naar jou kunnen we deze helaas niet meer wijzigen of annuleren.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie magazijn in Brunssum?
Jazeker, als je een online bestelling plaatst en bij levering kiest voor ‘Afhalen in Brunssum wordt jouw bestelling zo snel mogelijk klaargelegd.
Kunnen jullie mij helpen bij het vinden van het juiste product?
Wij helpen je natuurlijk graag verder met het vinden van het juiste product, je kunt in dat geval het beste contact opnemen met onze klantenservice. Een product expert pakt jouw vraag binnen 24 uur op en gaat samen met jou op zoek. Omschrijf zo nauwkeurig mogelijk wat je graag aan wil sluiten of wat voor een product je zoekt, dit maakt het gemakkelijker voor ons om te vinden wat jij zoekt. Als je al een soortgelijk product hebt gezien, houd dan het artikelnummer bij de hand.
Kan ik bij jullie ook lokaal terecht voor hulp bij het vinden van het juiste product?
Wij zijn een webwinkel. Ons magazijn is alléén geopend voor het afhalen van online bestellingen. Het is dus niet mogelijk om een bestelling te plaatsen of advies te vragen bij onze locatie in Brunssum. Voor ondersteuning kun je online terecht bij onze productspecialisten via e-mailWhatsappFacebook en telefoon. Stuur ons een berichtje en wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Ik ben een Belgische klant, kan ik exclusief BTW bestellen?
Het is mogelijk om bij ons intracommunautair te bestellen, waardoor je als Belgische klant geen BTW hoeft af te rekenen. Hiervoor hoef je alleen je BTW nummer in te voeren tijdens het afrekenen. Hierna kun je exclusief BTW afrekenen en wordt het BTW nummer getoond op de orderbevestiging en factuur. Als je hier vragen over hebt, neem dan contact op met onze verkoopafdeling.
Retour
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Je vult eerst ons retourformulier in, je krijgt dan binnen 24 uur een RMA nummer en de retourinstructies toegestuurd. Daarna kun je de bestelling retour sturen. Bij aankomst wordt deze zo snel mogelijk verwerkt waarna jij je geld terug krijgt. Let op, je bestelling retour sturen zonder RMA nummer kan ervoor zorgen dat je retourzending geweigerd of niet verwerkt kan worden.
Kan ik mijn defecte artikel retourneren?
Bij een defect artikel willen we je in elk geval de best mogelijke oplossing aanbieden, wanneer het artikel binnen de wettelijke garantietermijn defect raakt en het artikel gebruikt is zoals bedoeld heb je recht op een vervangend artikel. De garantieperiode is afhankelijk van het artikel, als je een garantieaanvraag wil plaatsen kun je het retourformulier invullen en ‘nee’ aanvinken bij de vraag of het artikel onbeschadigd is. Je krijgt de mogelijkheid een verdere toelichting te geven. Op deze manier kunnen we eerst onderzoeken of de kabel inderdaad defect is en samen naar een oplossing zoeken.
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?
Wanneer wij jouw retourzending ontvangen krijg je binnen 5 werkdagen van ons bericht. Als je de retourzending gefrankeerd hebt kun je uiteraard altijd zelf de traceercode checken en controleren of het pakket bij ons is aangekomen. Wij gaan na ontvangst zo snel mogelijk over tot verwerking van de retourzending.
Jullie hebben een verkeerd product geadviseerd, wat nu?
Wanneer wij de verkeerde kabel geadviseerd hebben, nemen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening. We willen je toch vragen ons retourformulier in te vullen zodat wij alle nodige gegevens in een keer bij de hand hebben en jou een retourlabel kunnen toesturen. Je kunt in dat geval je bestelling kosteloos retourneren
Kan ik mijn retourzending langsbrengen?
Woon je dichtbij? Dan is het uiteraard mogelijk om je bestelling langs te brengen en alsnog te ruilen. Toch willen we je vragen om even het retourformulier in te vullen en de nieuwe kabel vast te bestellen zodat we deze voor je kunnen klaarleggen. Als je langskomt zonder eerst contact op te nemen kunnen wij niet garanderen dat wij je meteen kunnen helpen.
Algemeen
Factuur ontvangen op een ander e-mail adres?
Het is mogelijk om alle facturen op een ander e-mail adres te ontvangen dan die van jouw account. Log hiervoor in en onder 'Profiel' kun je dit factuur e-mail adres eenvoudig instellen.
Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?
Je kunt ervan uitgaan dat jouw persoonlijke gegevens veilig zijn bij ons. Wanneer je bij ons besteld hoef je alleen de gegevens in te vullen die nodig zijn voor ons om jouw bestelling goed te kunnen verwerken. Wij gebruiken je telefoonnummer en e-mailadres uitsluitend om contact met je op te nemen met betrekking tot de status van je bestelling.